Лайфхаки в українському ІТ. Серія 2. Освітяни з надутими щоками

Як я писав в попередній статті, наш erc20-токен ми зібралися розкручувати в тому числі через освітні платформи. Після певного моменту занурювання в тему потрапив в телеграм канал Edplatforma. Там зібрано багато відомих спікерів, лекторів, власників освітніх програм, клубів.

І от одного вечора одна жінка почала шукати продюсера. Потім їй написали, що вона шукає людину, яка відповідає 4-м професіям і для початку їй треба знайти прожект-менеджера. Ще два експерти «авторитетно» підтвердили, що треба починати з проджекта.

В дійсності я міг закрити 3 позиції з 4-х крім одного – реклами і одразу написав. На ранок мені призначили зустріч. Я розумів що це авантюристка, яка навіть не запитала моє резюме. І явно йшов на це, розраховуючи на два бенефіти: ця людина могла взяти мене на роботу через те, що їй працівник був потрібен на вчора і до ґрунтовного рекрутінгу вона лінива, або в неї  дурні гроші; дізнатися щось нове про освітній бізнес і по можливості щось продати  з наших продуктів, яких ми за 17 років розробили досхочу.

Співбесіда тривала більше 1,5 години. Вона робила вигляд що розбирається в ІТ і тому що їй треба згідно нових трендів. А я розумів, що вона профік в своїй сфері, але в айті, діджітал-маркетингу нуль, але роздуває щоки, ніби все розуміє.

Я їй встиг «вкласти в вуха» і пару наших продуктів, і моїх скілів, що я готовий працювати місяць за 700, а потім за 1000. Вона зізналася, що хоче звільнити 2 дівчат і я їй коштуватиму дешевше. Але її «вбиває» що я нічого не тямлю в рекламі. Тому вона мені дає тестове завдання, сподіваючись що я за вечір стану рекламщиком…

Звісно, я зробив завдання, закусивши губу. Зранку вона написала, що навряд чи мій текст принесе ліди. Не знаю до чого вона вела. Можливо – збити зарплату. Я їй в холодному тоні розписав в чому ми можемо бути їй корисні та  хто їй насправді потрібен (СММник з гарними навичками копірайтінга, та вмінням монтувати відео і роботою з графікою).

Але саме головне – що всі вони працюють з CRM-ками і що наш задачник можна продавати як CRM-ку. Новий напрямок діяльності. І це всього -2,5 години життя (ще година на дорогу).

Далі буде…