Лайфхаки в українському ІТ. Серія 4. В клієнта впала 19-та корона або проблемний клієнт

На жаль, паніка і істерика з фейсбуку та мессенджерів перекидається в бізнес. Більше паніці в моєму оточенню піддаються жінки. На жаль, не витримала і одна клієнтка. Напряму в чаті з’ясувала з програмером що строк здачі проекту не 3, а 4 тижні. Домовились на 29 березня.  Тим більше, що він їй зробив пароль-логін, продемонстрував, що екватор давним-давно перейдено. І тут вона мені вирішила написати трьох-ядерний лист про компенсацію… Можливо у Польщі це і прийнято. Але не в Україні – вирішувати фінансові питання заднім числом. Це має присікатися жорстко.

Холодно перевів її в чат і за правилами Agile запропонував їй хоч щось. За компенсацію рахувати долар в день, тобто 300-2=298. Вона не погодилась. Ми припинили проект.

Ми втратили час, недоотримали 250 баксів, а вона… Можливо, і втратила менше. Малоцікаво рахувати. Але я точно знаю, що в разі пропозиції повернення вона має сплатити 175 баксів незворотньої передоплати та ще 175 після здачі проекту.

Вона сама задіяла термін “проблемний клієнт”. Відтепер вона назавжди залишиться таким. Навіть якщо повернеться.