Лайфхаки в українському ІТ. Серія 4. В клієнта впала 19-та корона або проблемний клієнт

На жаль, паніка і істерика з фейсбуку та мессенджерів перекидається в бізнес. Більше паніці в моєму оточенню піддаються жінки. На жаль, не витримала і одна клієнтка. Напряму в чаті з’ясувала з програмером що строк здачі проекту не 3, а 4 тижні. Домовились на 29 березня.  Тим більше, що він їй зробив пароль-логін, продемонстрував, що екватор давним-давно перейдено. І тут вона мені вирішила написати трьох-ядерний лист про компенсацію… Можливо у Польщі це і прийнято. Але не в Україні – вирішувати фінансові питання заднім числом. Це має присікатися жорстко.

Холодно перевів її в чат і за правилами Agile запропонував їй хоч щось. За компенсацію рахувати долар в день, тобто 300-2=298. Вона не погодилась. Ми припинили проект.

Ми втратили час, недоотримали 250 баксів, а вона… Можливо, і втратила менше. Малоцікаво рахувати. Але я точно знаю, що в разі пропозиції повернення вона має сплатити 175 баксів незворотньої передоплати та ще 175 після здачі проекту.

Вона сама задіяла термін “проблемний клієнт”. Відтепер вона назавжди залишиться таким. Навіть якщо повернеться.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *