Знаєте чому не потрібно писати в своїх навичках вміння працювати в режимі багатозадачності?

Однією з найгірших звичок є саме багатозадачність. Багато наукових досліджень доводять, що “багатозадачність” – це не просто вміння робити кілька справ одночасно, це виконання кілька справ і погано. Ці ж дослідження показують, що коли ви переключаєтеся між завданнями, темп роботи сповільнюється, втрачається фокус уваги.
Багато хто починає вірити в те, що вони успішні в цьому режимі і що це просто необхідно, постійно відволікаються на вхідні повідомлення, дзвінки і т.п. Іншими словами, фрагментація уваги послаблює наш розум, а не робить його сильніше.

Є багато технік, які дозволяє нам бути найбільш ефективними і розподіляти пріоритетність завдань і встигати робити все за ступенем важливості.