1. Створили свій erc-20 token (coin) на основі Ethereum. Кому цікаво погратися – за 100$ створюємо нову криптовалюту. Продамо 100% токенів за ефір по курсу еквівалентному 100$.
Але ж мета була куди більш серйозна. Було 2 ідеї як його просувати-розкручувати. Одна з них – партнерка, друга – через освітні проекти.
Партнерка в правильному вигляді відпала через тиждень, після 25-го “хай інші запустять, і якщо буде успішно – приєднаюся”. Але, це дало нову ідею – створення свого маркетплейсу, і одразу придумали один варіант заробітку. Кого цікавлять маркетплейси – готові ділитися інфо.
Освітні проекти “в лоб” не зайшли. Але виявилося, що багатьом вебінаристам, спікерам, СЕМІНАРщикам, продажникам курсів потрібна CRM-ка. А наші задачники це і CRM-ки. Ми під задачники шаблони з функціоналом на themeforest купували, які так і називалися Blablabla-CRM.
Спілкування з “освітянами” це просто букет лайфхаків. Про це в 2-й серії.